منتدي بنات كول علي طول
منتدي بنات كول علي طول
منتدي بنات كول علي طول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي بنات كول علي طول

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
الرجاء عدم التسجيل لو مش هتبقي نشيط

نكت جمدة جداااا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رحوبة
عضو برونزى في منتديات بنات كول علي طول
عضو برونزى في منتديات بنات كول علي طول
رحوبة

نكت جمدة جداااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جمدة جداااا   نكت جمدة جداااا Icon_minitimeالإثنين يوليو 18, 2011 10:41 pm

مرة واحدة ست بتقول لجوزها ليه مش بتعمل زى استاذ سعيد جارنا ككل يوم بيبوس مراته قبل ما بيروح الشغل قام قال لها انا مستعد وماعنديش مانع بس تفتكرى هى ترضى
مرة واحد بخيل اوى حب يدهن شقته دهن حيطة ابيض وكتب على باقى الحيطان(نفس اللون)مرة واحد غبي اشتغل سواق تكسي في الصين كل ما يوقف لواحد يقول لة انا قبل شوي نزلتك.
مره واحد اهبل خطف واحده هبله وهما ماشين بالعربيه قعدت تصرخ قالها هتسكتي ولا انزلك؟ قالتله خلاص هسكت ,,
مرة واحد بيشتكي من الديدان اللي ف بطنه… داخ عند كل الدكاترة… محدش عرف يعالجه… اخر حاجة قالوله فيه شيخ بيشفي من كل الامراض… راحله واشتكي له حالته… قال له… مشكلتك بسيطة جدا… تروح عند محل بيبيع بطيخ… وتشتري بطيخة حمرة وكبيرة… تقطع راسها وتقعد عليها… بيقوم رئيس الديدان بينزل ويلحس منها شوية… ف هيلاقيه…ا حلوة… هيقول للديدان… شباب انزلوا… قام رايح صاحبنا واشتري اكبر بطيخة حمرا وقعد عليها… نزل رئيس الديدان ولحس منها شوية ولقاها حلوة… قال لهم… شباب طلعوها
سأل الاستاذ الطالب:ما هو الشي الذي لونه اسود و اصفر و ينزل عسل؟؟اجاب الطالب أتوبيس مدرسة البنات
مرة توك توك دخل محطة البنزين يمول ف لاقى مقطورة بتمول 200 لتر وميكروباص بيمول 50 لتر بص للراجل بكسوف وقاله امبوو ..
واحد سمع عن النظاره اللى يلبسها يشوف الناس من غير هدوم باع كل املاكه وسافر
يشتريها ورجع البلد لابس النظاره شايف الناس كلها من غير هدوم وراح البيت
وفتح الباب لقى مراته واقفه مع واحد والاتنين من غير هدوم قلع النظاره بردو
…من غير هدوم لبس وقلع بردو من غير هدوم مراته طلعت تجرى عليه .. وبتقوله
………سامحنى .. راح ضربها بالرجل وقلها غورى خلينى فى النظاره اللى علقت دى
مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فقالها “عارفة ايه هو الحب وايه الجواز؟” قالته “لا” قالها: “الحب زى النجوم
الجميلة اللى فى السماء . قالتله”طب والجواز؟” قالها:”دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..
غبى مسكوه بيزور فلوس بيقول للضابط أموت واعرف عرفتوا أزاي ؟ الضابط قاله يا ابن الجزمة هو في ورقة ب65 جنيه
ولد اللى جاله فى الامتحان بتاع الكيمياء بيقول السؤال ايه الحاجه اللى مش بتذوب فى المياه قاله السمكه
مرة صورصار دخل سوبر ماركت خرج فرحان اوى ليه عشان شاف اسمه على علبة ريد قال للدرجاتى انا بقيت مشهور
مرة واحد مجنون بلاستيشن أبوة مات كتب على قبرة جيم اوفر

مرة واحد جاب لمراتوه كيلو جوافه وسئلها ايه رايك فى الجوافه قالت له حلوه بس الرز اللى جواها كان نى

مرة العادلى كان بيتحاكم فسالوه من اين لك هذا قال هذا من فضل ربى رد الشيطان وقاله اه ياواطى يا ناكر الجميل

مرة واحد مصرى بيسأل صاحبه احنا ليه منتخبنا سموه منتخب الفراعنة قاله عشان مخدوش كاس العالم بقالهم5000 سنة
اثنين مساطيل راكبين موتوسيكل بيتخانقوا مين يقعد جانب الشباك

واحة عجوزة طلعلها دمل فى وشها ففرحت….عشان فكرته حب الشباب

مرة اتنين واحد اسمه جورج والتانى اسمه ميشيل تايهين فى الصحرا وهيموتو من الجوع والعطش فلقوا مسجد فقال ميشيل انا هقول اسمى محمد وجورج قال لا يا عم انا هفضل كدة واللى يحصل يحصل فدخلوا المسجد فالشيخ سالهم عن اساميهم فقالو انا اسمى محمد وانا جورج فقال للجماعة اللى معاه هاتوا اكل وميه لجورج وقال لمحمد انت طبعا عارف ان احنا فى رمضان

afro afro
MS_EGYPT
عضو رائع جدا في منتديات بنات كول علي طول
عضو رائع جدا في منتديات بنات كول علي طول
MS_EGYPT

نكت جمدة جداااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جمدة جداااا   نكت جمدة جداااا Icon_minitimeالإثنين يوليو 25, 2011 11:32 pm

مشكوررررررررررر
https://banatgadan.forumegypt.net
parting tear
عظو فعال في منتديات كول علي طول

نكت جمدة جداااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جمدة جداااا   نكت جمدة جداااا Icon_minitimeالأحد أغسطس 07, 2011 1:19 am

تسلم الانامل
miss pink
المدير العام
المدير العام
miss pink

نكت جمدة جداااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جمدة جداااا   نكت جمدة جداااا Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 02, 2011 9:59 pm

ههههههههههههههههههههه

شكرا لك
ragdaa

نكت جمدة جداااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جمدة جداااا   نكت جمدة جداااا Icon_minitimeالإثنين يناير 21, 2013 11:12 am

يسلمووووووووووو

نكت جمدة جداااا
صفحة 1 من اصل 1